Литі диски стають пережитком минулого

Литі диски

У найближчі два роки німецька компанія планує відмовитися від звичних легкосплавних дисків, замінивши їх карбоновими.

Першим автомобілем, в конструкції дисків якого використовувалося вуглеволокно, був Citroen SM. Перші зразки для цієї моделі в 1972 році розробила материнська компанія Michelin. У наступні роки до процесу карбонізації колісних дисків підключилися японські та американські компанії, але до останнього часу такі "катки" випускалися тестовими партіями, або для невеликих серій.

І ось тепер у BMW вирішили перевести на карбонові диски свій модельний ряд, причому протягом двох років. Передбачається випускати два варіанти: повністю виконані з вуглецевого волокна і гібридні - з легкосплавними спицями і карбоновим ободом. У першому випадку вони будуть легше традиційних на 35%, у другому - на 25%.

Крім того, баварці збираються використовувати залишки вуглеволокна, що утворюються в процесі виробництва, для виготовлення й інших деталей автомобіля - каркаса сидінь, керма і навіть карданного валу.

В міцності нові деталі не поступаються сталевим і алюмінієвим і при цьому дозволять знизити вартість кінцевого продукту, за рахунок повного використання відходів виробництва.

16 грудня 2014
Введіть Ваше ім'я і номер телефону. Наш оператор зв'яжеться з Вами в найкоротші терміни.
замовити
Замовити
Интернет-магазин шин и дисков
г. Харьков, ул.Морозова 13-б оф.614 время работы: пн. - сб. 9 - 18 61000 Украина, Харьков
+38 (057) 766-36-47, +38 (068) 777-19-08, +38 (099) 777-19-08 [email protected]