Перша ВАЗівська модель (1970 р.в.) сконструйована на базі французького Fiat 124. Відноситься до заднеприводним автомобілів малого класу. Мала кліренс 17 см, колісну базу - 242,4 см, кузов типу "седан" з 4 дверима. Для комплектації застосовувався двигун 1,2-літровий 4-х циліндровий рядний двигун з потужністю 63 к.с. Силового потенціалу мотора вистачало для того, щоб розігнатися до 100 км / год за 20 секунд. Граничні швидкісні можливості - 142 км / год. Машина агрегатувалися 4-ступінчастою "механікою".
За всю історію існування (1970-1983 рр.) Виробник не коригував технічні можливості ВАЗ 2101, але в 1974 р паралельно з піонером класичного сімейства серійно випускав модифікацію з індексом 21011. Вона відрізнялася деякими салонними і кузовними змінами, а також робочим об'ємом встановленого двигуна (1,3 проти 1,2 літра). Протягом 1977-1988 рр. здійснювалося серійне виробництво "Жигулів" 21013. Паралельно з моделями для вітчизняного ринку, ВАЗ випускав експортні праворульние модифікації.
Колеса на ВАЗ 2101 - вибір за розміром
Завдання по підбору автодисків для "Копійки" спрощується обмеженим асортиментом встановлюються силових установок і відсутністю модернізованих версій. І все ж, автолюбителю потрібно знати штатні і допустимі параметри коліс.
У стандартному виконанні, колеса на ВАЗ 2101 мають радіус 13, PCD 4x98, DIA: 58,6 мм, болтової кріплення 12 * 1,25, виліт: 23 при ширині обода 5J, 29 при ширині 5,5J. Але це не єдині варіанти, які можливо встановити на "Копійку". Її конструктивні особливості дозволяють експлуатувати автодиски з вильотом в діапазоні -10 - 42, радіусом 13 - 16, шириною 5.5 - 7.5 J. Сверловка, діаметр центрального отвору і тип кріплення залишаються незмінними.
Вибір за типом
Найчастіше, для класичних ВАЗівських модифікацій купуються стандартні сталеві колеса, додатково до них - захисні ковпаки. Але якщо водій хоче осучаснити машину, надати її зовнішності креативності, то вибирає литі (легкосплавні) вироби. Їх каталог в нашому інтернет-магазині більш різноманітний, та й по технічності, комфортності та естетики вони перевершують штамповані аналоги. Єдиний недолік литих коліс - більш висока ціна. Але якщо враховувати всі переваги, то вони вигідніше своїх попередників в експлуатації.