Розварювання дисків

Серед більшості сучасних водіїв особливою популярністю користується тюнінг автомобілів. Адже кожен прагне виділитися з натовпу машин на дорогах рідного міста і не тільки. Хтось вдається до фарбування авто в нестандартний колір, хтось кріпить спойлер або встановлює оригінальні фари. Для тих же кому цікавий ще більш незвичайний тюнінг багато автолюбителів пропонують модернізувати колеса шляхом розварювання дисків. Досить часто така модернізація зустрічається на спортивних машинах, однак на звичайних автомобілях таке не рідкість. Давайте разом розберемося, що собою являє цей вид тюнінга і які його сильні, слабкі сторони.

Розварювання дисків, що собою являє?

Під розварювання диска на увазі збільшення його ширини. З такими катками у автомобіля змінюється зовнішній вигляд. Він ставати куди цікавіше! Найчастіше, розварювання диска проводиться на традиційній штампованої дискової продукції, відомої в народі, як «штампування». Для досягнення збільшення колеса вдаються до декількох способів:

  1. Так однакових диска розрізаються в певному місці, а потім зварюються. В результаті збільшується ширина колеса. Недолік такого методу виступає використання відразу двох комплектів дискової продукції.
  2. Каток розрізають навпіл і з'єднують дані половинки за допомогою смуги металу. У такому варіанті разварки немає ніяких обмежень щодо ширини вироби.
  3. Комбінований варіант передбачає також розрізання диска, в якому ступичні частина переносять вниз, а для того, щоб колесо стало ширше, використовують металеві смуги.

В результаті будь-якого з перерахованих вище методів диск ставати значно ширше, ніж стандартний варіант. Як правило, гуму для таких шин вибирають більш вузьку і встановлюють «будиночком». Тут варто зазначити, що в залежності від марки автомобіля деякі фахівці розрізають арку. Як правило, така маніпуляція необхідно для занижених автомобілів.

Плюси і мінуси такого тюнінгу

разварка дисков

Як показує практика, розварювання дисків має досить спірні, як гідності, так і недоліки. Безперечно, багато прихильників такого виду поліпшення свого транспортного засобу заглиблюються в історію, коли на «гоночні» жигулі встановлювали подібні катки, але там опускають деякі моменти. Отже, серед переваг такого варіанту тюнінгу можна назвати тільки поліпшений зовнішній вигляд і той на любителя. А ось недоліків буде чимало і серед них варто виділити:

  1. Велика вага разварки, що істотно збільшує навантаження на підвіску і тим самим прискорює процеси її зносу.
  2. Вартість. Такі покришки купити у вільному продажу не так просто, тому і ціна немаленька.
  3. «підлі гуми» більш ймовірний, незважаючи на доводи, що при установці покришок «будиночком» вони стають значно жорсткішими.
  4. Труднощі в обслуговуванні. Чи не на кожному сервісі можливо підкачати правильно покришку, так як не всі майстри зможуть накачати колеса методом вибуху.
  5. Довірити розварювання дисків можна виключно професіоналам. В іншому випадку цькування повітря крізь шви не виключена.

Безперечно, недоліків у такого прикраси транспортного засобу маса, незважаючи на його високу популярн6ость. Якщо ж Ви також поглядаєте на даний варіант тюнінгу, то обов'язково зважте всі за і проти, перш ніж вкладати свої гроші.

5 лютого 2019
Введіть Ваше ім'я і номер телефону. Наш оператор зв'яжеться з Вами в найкоротші терміни.
замовити
Замовити
Интернет-магазин шин и дисков
г. Харьков, ул.Морозова 13-б оф.614 время работы: пн. - сб. 9 - 18 61000 Украина, Харьков
+38 (057) 766-36-47, +38 (068) 777-19-08, +38 (099) 777-19-08 [email protected]