Уваги цьому питанню автомобілісти приділяють доволі мало, особливо це стосується новачків. Адже далеко не всім відомо, як працює датчик тиску в шинах і взагалі, що собою представляє цей пристрій.
Пам’ятайте, що саме гума є тим елементом, що контактує з дорогою і саме вона несе відповідальність за комфортність і навіть безпеку їзди.
Що таке датчик тиску в шинах: як працює
І так, датчик тиску в шинах – це пристрій, який контролює рівень тиску в колесі. На ринку представлені різні варіанти систем. Давайте розглянемо три варіанта:
- Найбільш простим рішенням виступають спеціальні ковпачки зі вбудованими кольоровими індикаторами, що встановлюються на вентилі підкачки замість традиційних ковпачків. У випадку зниження показника на прозорому чудо ковпачку з’являється полоса, колір якої залежить від того наскільки атмосфер знизився тиск. Вона то і дозволяє водію зрозуміти, що колесо потрібно провірити.
- Електрона система контролю тиску в шинах, яка автоматично сповіщає про те, чи варто провірити рівень тиску у вашому колесі. А ще вона вказує яке саме колесо потурбує вашої уваги. Безперечно, у випадку серйозного пошкодження (прокол або зрив) система не допоможе. Правда, в такому випадку водій і сам все зрозуміє. Варто сказати, що на ринку представлені системи, які передають інформацію про тиск і навіть температуру в шинах по радіозв’язку на центральний блок. А існують такі варіанти, які передають інформацію на телефон. Доволі зручно!
- Системи, що працюють через ABS. Це найбільш досконалі пристрої і саме їх встановлюють в серійній комплектації автомобілів. І тут виникає питання, а як працюють датчики тиску в шинах без самих датчиків. Все же датчик існують, а саме ті які дозволяють електронній системі визначити швидкість обертання колеса і відносну різницю. Відомо, що при понижені тиску висота профіля падає. Відповідно колесо обертається значно швидше, а система зафіксувавши цей факт подає тривожний сигнал.
Як бачите, кожна із видів систем, що контролює рівень тиску в шинах, має свій принцип роботи.
27 лютого 2017