У найближчі два роки німецька компанія планує відмовитися від звичних легкосплавних дисків, замінивши їх карбоновими.
Першим автомобілем, в конструкції дисків якого використовувалося вуглеволокно, був Citroen SM. Перші зразки для цієї моделі в 1972 році розробила материнська компанія Michelin. У наступні роки до процесу карбонізації колісних дисків підключилися японські та американські компанії, але до останнього часу такі "катки" випускалися тестовими партіями, або для невеликих серій.
І ось тепер у BMW вирішили перевести на карбонові диски свій модельний ряд, причому протягом двох років. Передбачається випускати два варіанти: повністю виконані з вуглецевого волокна і гібридні - з легкосплавними спицями і карбоновим ободом. У першому випадку вони будуть легше традиційних на 35%, у другому - на 25%.
Крім того, баварці збираються використовувати залишки вуглеволокна, що утворюються в процесі виробництва, для виготовлення й інших деталей автомобіля - каркаса сидінь, керма і навіть карданного валу.
В міцності нові деталі не поступаються сталевим і алюмінієвим і при цьому дозволять знизити вартість кінцевого продукту, за рахунок повного використання відходів виробництва.