З метою безпеки більшість водіїв вибирають шиповану автомобільну гуму. Однак, якщо не вникати в суть даного питання, то досить складно підібрати найбільш підходящий варіант зимових покришок для свого автомобіля. У зв'язку з цим, рекомендуємо зараз розібратися, що таке вкручуються шипи (вставки), який їх склад і які існують їх різновиди.
Кілька слів про склад шипів
Головною складовою вставок виступає карбід вольфраму, а решта - це додаткові компоненти. Правда, про те, що додатково виробники не розповідають нікому. І така секретність абсолютно не дивовижна, так як кожен хоче мати своїм унікальним сплавом. Варто відзначити, деякі виробники шипів досягають таку щільність шипів, яка не тільки з легкістю переносити всі навантаження взимку, але і в теплу пору року зношуються одночасно з протекторами шин.
Різновиди вкручуються шипів
Сьогодні вставки поділяють на такі три категорії:
- Гвоздь. Свою назву отримав через форми. Правда, має багато такі недоліки, як швидкий знос і пошкодження іржею.
- Ялинка, також назва була дана через форми, так як зовні вони нагадують хвойні дерева. Цей різновид вставки більш надійніше захищені від розвитку процесів корозії, тому мають більш тривалий термін використання.
- Вставки двухфланцеві або трехфланцевие за формою схожі з шипами «цвях», але мають поперечну кромку, яка і фіксує їх надійніше в покришці.
Як встановлюють шипи
Найчастіше, водії встановлюються самостійно шипи при необхідності дошіповкі вже наявного комплекту або якщо виникло бажання самостійно закупити шипи. Як правило, при самостійному монтажі дотримуються наступні принципи дії:
- Визначаємо яка саме частина протектора контактує з дорожнім покриттям. Зверніть увагу, що кількість таких місць безпосередньо залежить від безлічі факторів, серед яких варто насамперед виділити діаметр колеса і рівень тиску в шинах. Наступний момент - це визначення кількості рядів, які контактує з землею.
- Наносимо розмітку для вкручування шипів. Для цього колесо знімають і за допомогою крейди відзначають місця, де будуть встановлені вставки. Тут важливо перевірити, щоб відмічені точки були розташовані не на одній лінії контакту автомобільної гуми з дорожнім покриттям і лініях паралельно руху. Даний момент дозволить істотно підвищити зчіпні властивості катка з дорогою. Пам'ятайте, що другий шип повинен зачепитися за лід, а не ковзає там, де перша вставка зробила виїмку.
- Безпосередньо сама процедура шипования. Робота повинна проводитися в теплому приміщення, щоб автомобільна гума стала м'якою і звести до мінімуму ймовірність появи тріщин. Пристрій для монтажу розташовують щодо покришки під кутом 90 градусів і потім на невеликих швидкостях вкручують шип. Як тільки шуроповерт доторкнувся до гуми - вставка вже встановлена.
Безперечно, вирішувати виключно Вам самостійно встановлювати шипи на своїй гумі, довірити роботу професіоналам або відразу вибрати хороший комплект шиповану гуми.