Доволі часто автомобілісти, задаючись питанням, як балансувати литі диски, стикаються з твердженням, що для такої дискової продукції процедура балансування значно складніша.
А все тому, що у такого колеса значно більше природного дисбалансу, так як щільність структури у литого матеріалу різна. Однак таке твердження далеке від дійсності.
Безперечно, структура металу може бути різною, але не настільки, щоб створювати будь-які серйозні проблеми. Ось тому давайте разом розбиратись, що до чого:
Як правильно балансувати литі диски?
Корегувати динамічний дисбаланс можна в умовах звичайного шиномонтажу, у якого є спеціальне обладнання. Однак, як показує досвід навіть спеціалісти даного сервісу можуть допустить грубі помилки.
Щоб уникнути цього рекомендуємо розглянути загальні правила балансування колісних литих дисків на шиномонтажній станції:
- На станок колісні диски та гуму можна встановити тільки добре очищену від бруду. Важливо оглянути протектор на наявність внутрішнього каміння. В противному випадку говорити про точність регулювання неможливо.
- Обов’язково потрібно прибрати всі тягарці.
- Огляньте, як встановлений станок. Він повинен бути добре закріплений та встановлений горизонтально.
- Місце куди планується кріплення тягарця потрібно знежирити та добре просушити.
На жаль, навіть знаючи, як балансувати диски, візуально визначити наскільки якісно була виконана робота по балансуванню доволі складно. Багато в чому коректність залежить від рівня зношеності обладнання, точності калібровки та рівня кваліфікації майстра.
Сьогодні найбільш прогресивні шиномонтажні станції пропонують своїм клієнтам 3D-балансування, яка найбільш ефективно дозволяє усунути дисбаланс. Однак пам’ятайте, що основні правила балансування залишаються незмінними, незалежно від різновидності процедури.