Як показує практика, досить велика кількість автовласників при виборі новенької «взуття» для свого автомобіля керуються виключно привабливим зовнішнім виглядом і доступною ціною. Однак таке рішення кардинально невірне. Ви ж не купуєте собі взуття на пару розмірів менше або навпаки більше тільки тому що вона дуже приваблива. Саме так і йдуть справи з колесами. Адже є технічні характеристики, які можна змінити відповідно до особистих потреб, можливостями і побажаннями. А є ті, на які ні в якому разі не можна вплинути.
Наприклад, заводська колісна комплектація передбачає диски R15 5x108, то більший радіус (R) можна сміливо брати, а під сверловку (5х108) ні в якому разі змінювати не можна. А все тому що таке колеса просто не «сяде» на своє місце. Саме тому варто бути гранично уважними при виборі дисків. Також допускаються відхилення від заводського розміру в більшу сторону і ширина колеса, а ось діаметр центрального отвору повинен відповідати параметрам заводу-виготовлювача аж до міліметра.
Ще один параметр, які грає роль у виборі нової дискової продукції є виліт диска і цей параметр також може варіюватися відповідно до потреб автовласника.
Пам'ятайте, що вибирати і альтернативний варіант дисків потрібно з урахуванням тих параметрів, що рекомендує виробник. В іншому випадку можна зіткнутися з цілим рядом вельми неприємних моментів, серед яких варто виділити:
- підвищення витрати палива;
- збільшення навантаження на підвіску автомобіля;
- зниження показників маневреності транспортного засобу;
- зниження рівня безпеки.
Якщо ж і ці моменти Ви вважаєте неважливими, то настійно рекомендую довірити роботу по заміні дисків професійного майстра.