Відповідно до загальноприйнятої міжнародної класифікації, БМВ Х1 - представник компактних кросоверів. Його поява на ринку в 2009 році моментально помічено цінителями якісно зібраної німецької автопродукції. Машина пропонувалася в менш дорогих комплектаціях - задньопривідних (Е84), а в 2015 році стартував продаж передньопривідних (Ф 48), і більш дорогих - повнопривідних. Підбираючи на BMW X1 диски, потрібно виходити з вищевказаної інформації, оскільки для різних модифікацій передбачалися колеса з кардинально протилежними параметрами.
BMW X1 диски - індивідуальні характеристики
Немає необхідності купувати колеса, не ознайомившись з рекомендованими і допустимими параметрами. Різниця для модифікацій з індексом Ф 48 та Е 84 як по сверловке і вильоту, так і по діаметру центрувальними отвори. Єдине загальне заводське значення - ширина обода (7,5), але діапазон допустимих значень різний - для задньопривідних модифікацій 7.5 - 9 J, передньопривідних - 7.5 - 8.5.
Колеса для Ф 48 мають:
сверловку - 5х112;
DIA - 66.6 мм;
радіус - 17, 18 і 19;
ET - від 40 до 52.
На заводі було встановлено вильоту - 52.
Автодиски для комплектацій Е 84 йдуть:
зі сверловкой 5х120;
діаметром центрального отвору 72.6 мм;
вильотом від 14 до 38;
радіусом 17 або 18.
Штатний ЕТ - 34.
В каталозі переважають литі диски, які за всіма критеріями перевершують штамповані. У них на висоті функціональність, зносостійкість і практичність. Легкосплавні колеса дорожче, але економлять паливний і технічний ресурс кросовера, добре тримають дорогу і моментально реагують на команди водія.